יבוא משקפי מציאות מדומה

יבואן של משקפי מציאות מדומה.

אנחנו מייבאים את כל סוגי משקפי מציאות המדומה. החל מגוגל קארד בורד ועד קסדות מציאות מדומה כגון אוקולוס ריפט. יבוא של מוצרים אלו אינו תהליך פשוט, יש למצוא ספקים אמינים המייצרים מוצרים איכותיים ולא מטווחים מוצרים כי אחרת הרווח נפגע. במידה ואתם רוצים לייבא דגמים שאין לנו במלאי, או אם אתם רוצים לייצר דגם ייחודי משלכם, אנחנו נדאג לכם ונבצע עבורכם את עבודת הייצור הייבוא והשינוע מול המכס. כיבואנים למשקי מציאות מדומה, צברנו ניסיון רב כיצד לאתר את מוצרים והמפעלים האיכותיים ביותר כך שנחסוך לכם זמן, התעסקות וכסף.

יבואן משקפי מציאות מדומה

 

חסרונות בייבוא עצמאי:

1. חוסר בידע כיצד לאתר יצרנים איכותיים יגרום לכם לקבל מוצרים עם ליקויים רבים. גם אם לא תשימו לב לכך מכוון שלא ישבתם ועברתם על כל מוצר ומוצר, יתכן כי הלקוחות שיקבלו את המוצרים תקולים, יתלוננו ויבקשו את כספם בחזרה וכך ייגרם לכם נזק כספי ופגיעה בשמכם.

2. איתור מפעלים ולא מטווחים. בתוך יבואנים מתחילים יהיה לכם קשה לאתר מפעלים אמיתיים. ומה שיקרה או שתגיע ליצרן (למשל דרך אתר אליבאבא) שהוא כלל לא יצרן אלא מטווח של מספר מפעלים. במקרה הזה אתם תשלמו מחיר כפול על המוצר. אומנם זה עדיין יכול להישמע לכם זול אך ברגע שיגיע יבואן מנוסה והוא יביא את אותו המוצר שלכם, תתפלאו מאוד כיצד הוא מוכר כלכך בזול.

3. שחרור מהמכס, עיכובים ותו תקן . רוב המוצרים דורשים תשלום של מכס בהגעתם לישראל וזה לא נגמר במכס. ישנם עלויות נוספות כגון תקן וקנסות על אי שחרור סחורות בזמן. כמו כן אם התקן לא יאשר לכם תקן. המוצר עלול להישאר במחסני הנמל זמן רב מאוד ואף לאסור עליכם להפיצו. כל הנושא הזה דורש בדיקה יסודית עוד לפני שתחתמו על הצעת המחיר של היצרן.

 

יתרונות בייבוא דרך יבואן מנוסה:

מכוון שאף אחד לא עובד בחינם, המוצרים שאותם נייבא עבורכם יעלו יותר מאשר תייבאו בעצמכם. אך חשוב לציין כי אם תייבאו בעצמכם, סיכוי גדול מאוד שתשלמו יקר יותר ואפילו תפגעו כלכלית מכוון שאינכם בעלי הניסיון, ואז תגידו את המשפט המפורסם שכל היזמים אוהבים (לא באמת אוהבים) "טוב, זה היה שכר לימוד"…

1. אנחנו נדאג לייבא משקפיי מציאות מדומה ברמה גבוהה תוך משא ומתן לקבלת מחיר זול מבלי לפגוע באיכות המוצרים.

2. אנחנו נוודא כי המוצרים מתאימים לשווק בישראל ושלא יהיו הפתעות לא נעימות בנמל בישראל.

3. נוציא עבורכם את המוצרים מהמכס ונביא לכם אותם אחרי טופס שחרור מהנמל.

4. בדיקות ודוגמאות – אנחנו מפעילים סוכנים בסין שעושים בשבילנו בדיקות ושולחים לנו דוגמאות. כך שגם אם אתם לא בטוחים לגבי מוצר מסוים, נוכל להביא לכם דוגמאות לבדיקה.

לסיכום,

אתם יכולים לייבא מוצרים ולהתנסות בעצמכם, אך אם יש לכם רצון לייבא דרך גוף מקצועי, אנחנו פה בשבילכם. אם אתם בעלי חנות או ספקים של מוצרים ורוצים לשווק ולמכור משקפיי מציאות מדומה, אתם יותר ממוזמנים לרכוש דרכנו מוצרים. יש לנו מגוון גדול של מוצרים, מהאיכותיים ביותר ועד הפשוטים ביותר. כמו כן אנחנו מציעים מחירים אטרקטיביים מאוד, כמובן שמדובר בקנייה של כמויות ולא של בודדים, מכירת בודדים אפשר לרכוש באתר דרך אזור המוצרים – משקפי מציאות מדומה

מי שרוצה לקרוא עוד על יבוא משקפי מציאות מדומה

השאר תגובה

אהיה הראשון להגיב ל “יבוא משקפי מציאות מדומה”