מדריך לרכישת מצלמה  360 מעלות.

מצלמות 360 מעלות הן מצד אחד  מוצר טכנולוגי מקצועי המתאים לאנשים מתחום הקולנוע והטלוויזיה, אך מצד שני זהו מוצר ייחודי המאפשר לכל מי שרק רוצה, להתנסות בעולם הצילום הדיגיטלי ב360 מעלות.

אם אתם עושים סרטים הייתי ממליץ לכם על Nokia OZO   אחת המצלמות בעלות העיצוב הדקורטיבי ביותר בתחום הצילום, המצלמה המעוצבת בצורה כדורית מיועדת במיוחד בשביל עושי סרטים מקצועיים שילוב של טכנולוגיה מתקדמת עם אסתטיקה גבוהה, מצוידת בסנסורים מסוג 8 2K-by-2K המסונכרנים ביחד עם שמונה מיקרופונים.

אחת המצלמות הייחודיות והאפקטיביות ביותר המאפשרת לכם כיוצרי סרטים וכמקצוענים בתחום הצילום לשכלל את יכולות הצילום שלכם למקסימום.

בשביל אנשים שאוהבים צילום ואינם מתעסקים בצילום כמקצוע  אך  מתעניינים במיוחד בטכניקה החדשה של 360 מעלות, הייתי ממליץ על   Giroptic,  המצלמה מסוגלת לצלם ברזולוציה של 2K, וישנה גם אפשרות לצילום פנוראמי ב4k.

החידוש הגדול של המצלמה הוא שאינכם צריכים כל תוספת של תוכנה נוספת בשביל הצילום, כל מה שאתם צריכים זה את המצלמה עצמה וזמן איכות בשביל לאפשר לעצמכם להתמכר לצילום.

העיצוב של המצלמה הוא מהתכנונים היפים ביותר בעולם הטכנולוגי, מצלמת צפרדע עם שתי עיניים בצדדים חמודה וקומפקטית.

בחירת מצלמה היא עניין המותאם לצרכן, ישנן מצלמות עם רזולוציית 2K, היכולות להתאים במיוחד לאנשים המתעניינים בצילום ואינם זקוקים לרזולוציה גבוהה יותר, ישנן מצלמות עם רזולוציית 4K, המאפשרת לחקור את הטכנולוגיה החדשה בתחום הצילום.

ישנם כאלו שמעוניינים לראות את הצילום חי על המסך וישר להעלות לYOUTUBE, ישנם כאלו שאוהבים לחבר את התמונות  בעצמן למארג אחד, Time-lapse photography, המרת תמונות סטילס לסרט וידאו כמו שנעשה במצלמה של  Ricoh Theta.

היכנסו עכשיו לאתר שלנו בו יש פירוט מדויק וקצר על כל מצלמה שברשותכם לקנות בצרוף תמונה של המצלמה, ובחרו את מה שמתאים לכם, אם אתם לוקחים קורס בצילום, למתחילים או למתקדמים, תוכלו גם להתייעץ עם המורים שלכם בקניית המצלמה, כל אדם יש לו את הצרכים הייחודיים לו ואת ההעדפות האסתטיות והטכנולוגיות המתאימות במיוחד בשבילו.

השאר תגובה

אהיה הראשון להגיב ל “מדריך לרכישת מצלמה  360 מעלות.”