ריקו טטה – מצלמת  360 מעלות הטובה ביותר

ריקו טטה היא מצלמת 360 מעלות הטובה ביותר היום בשוק.  באמצעות שוט יחיד תוכלו לתפוס את כל הסביבה. זהו עולם חדש ומרהיב הלוקח אתכם למסע טכנולוגי שישנה מן היסוד את כל התפיסות המקובלות שלכם אודות צילום קונבנציונאלי וקבצי וידאו. ריקו טטה היא מצלמת 360 מעלות קטנה וקומפקטית נוחה מאוד לנשיאה, המעוצבת בצבעים שונים ומיוחדים, תוכלו […]

ריקו טטה היא מצלמת 360 מעלות הטובה ביותר היום בשוק.  באמצעות שוט יחיד תוכלו לתפוס את כל הסביבה. זהו עולם חדש ומרהיב הלוקח אתכם למסע טכנולוגי שישנה מן היסוד את כל התפיסות המקובלות שלכם אודות צילום קונבנציונאלי וקבצי וידאו.

ריקו טטה היא מצלמת 360 מעלות קטנה וקומפקטית נוחה מאוד לנשיאה, המעוצבת בצבעים שונים ומיוחדים, תוכלו לבחור לעצמכם את הצבע המתאים לכם ביותר.

באמצעות צילום ב360 מעלות תוכלו לתפוס כל רגע מהחיים שלכם ולתעד אותו באופן מושלם, החוויה שעברתם תשמר בזיכרון הדיגיטלי ותאפשר לכם לחזור אל אותו אירוע שעבר וחלף עם הזמן.

צילום ב360 מעלות עולם חדש ומופלא

אם אתם נוסעים לטיול בחו"ל מצלמת ה360 מעלות ריקו טטה, היא המצלמה שאתם צריכים בשביל לתעד את הנסיעה שלכם. תשכחו מכל מה שידעתם על צילום עד כה. צילום ב360 מעלות זהו עולם אחר לגמרי.  באמצעות צילום ב360 מעלות תוכלו לצלם בתלת מימד ולהעלות ישירות את הקבצים באופן מהיר לאפליקציות השונות, לשתף במהירות האור את החוויות הכי אינטימיות ואישיות שלכם עם אלו הקרובים אליכם ביותר.

כל חוויה אינטימית, כל טיול בחו"ל, יכול להפוך לחוויה משותפת עם הקרובים אליכם, הם יוכלו להיות שם איתכם ולהרגיש באופן חי ודינמי כל רגע מצולם ומתועד בתלת מימד.

אפליקציות עבור ריקו טטה

אפליקציות לסמארטפון עבור מצלמת ה360 מעלות הטובה ביותר היום בשוק ריקו טטה, מאפשרת לכם לשתף את התמונות שצילמתם. ישנה גם אפליקציה עבור מחשבים נייחים עם תוכנת ההפעלה של WINDOWS ומחשבים של אפל.

באמצעות האפליקציות לריקו טטה תוכלו לא רק לשתף את הקבצים אלא לערוך אותם בהתאם. באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום הצילום והעריכה תוכלו להפוך כל חוויה שלכם לסרט ב360 מעלות שבו אתם בתפקיד הצלם הבמאי והעורך הראשי.

ריקו טטה לחיות בהווה מתמיד

מצלמת 360 מעלות ריקו טטה מאפשרת לכם לתפוס את הרגע ולחיות אותו מחדש. היופי שאצור ברגע הנוכחי, יופי הגורם לכם להרגיש את החיים בזרימתם במלוא העוצמה. נשמר בזיכרון הדיגיטלי של המצלמה ומאפשר לכם לחיות כל רגע שעבר כאילו אתם עדיין נמצאים שם בהווה.


אודות מחבר הכתבה

 

השאר תגובה

אהיה הראשון להגיב ל “ריקו טטה – מצלמת  360 מעלות הטובה ביותר”